Thursday, February 22, 2007

Πέντε Πράγματα



1) Για αρχή, εδώ είναι 3 φωτογραφίες που τραβήχτηκαν μόλις πριν λίγα λεπτά από το παράθυρό μου! Αυτή την στιγμή έχει -19 βαθμούς έξω, αλλά αύριο θα φτιάξει ο καιρός, θα έχει -11. Πατήστε και δείτε, ειδικά την πρώτη! :)

Στην πρώτη λοιπόν, με βλέπετε να παίζω στο χιόνι με ένα άλλο παιδάκι! Από μικρός πάλευα με τα κορίτσια. Σήμερα πάσχισα πολύ αλλά όπως βλέπετε τελικά ...το έριξα το κοριτσάκι!





 

H δεύτερη είναι για να ζηλέψουν αυτοί που ψάχνουν απεγνωσμένα για θέση στάθμευσης. Στη Μόσχα δεν υπάρχει πρόβλημα με το πάρκινγκ, υπάρχει άφθονος χώρος για όλους! Βέβαια πριν ξεκινήσεις με το αυτοκίνητό σου, πρέπει να το καθαρίσεις από το χιόνι...




 

Στην τρίτη έκανα ζουμ για να δείτε από μακριά το Sklad Magazin (σημαίνει "αποθήκη μαγαζί"), το σουπερμάρκετ δηλαδή που ψωνίζω. Έχει σχεδόν τα πάντα. 15 χρόνια πριν ήταν αρκετά διαφορετικά τα πράγματα.




 

2) Γράφτηκα στον blogger για να σχολιάζω σε ορισμένα blogs, τα αγαπημένα μου blogs τον τελευταίο καιρό είναι των zoi20, ioannisk, krotkaya, triantara και doncat. Τρεις από εσάς έχετε ζήσει ή ζείτε και τώρα στις Βρυξέλλες.

3) Μαθαίνω ρωσικά εδώ και 3 μήνες, και παρ'όλο που μπορώ γενικά να συνεννοηθώ, το επίπεδό μου δε μου επιτρέπει ακόμα να συζητήσω με Ρώσους θέματα που με ενδιαφέρουν (Σοβιετική Ένωση, 2ος παγκόσμιος πόλεμος, σχέσεις Στάλιν με τους έλληνες αντάρτες, έλληνες πρόσφυγες προς την ΕΣΣΔ κλπ.) Που θα πάει, θα τα συζητήσω κι αυτά.

4) Μεγάλωσα ακούγοντας Nirvana, Rage Against the Machine (ακόμα θυμάμαι τη συναυλία τους σε περίοδο σχολικών εξετάσεων, που είχα γυρίσει χωρίς μπλούζα με κατεστραμμένα παπούτσια εν μέσω οδομαχιών, μολότωφ και πετροπολέμου), Tool, Prodigy (αλλά και Beatles, Joan Baez και Ennio Morricone). Πρόσφατος αγαπημένος δίσκος: Muse -
Black Holes & Revelations. Αγαπημένα συκροτήματα: Queens of the Stone Age, Muse, System of a Down.

5) Περιμένω με ανυπομονησία την 79η απονομή των Όσκαρ την Κυριακή, όπου επιτέλους θα βραβευθεί ο μεγάλος, αγαπημένος μου συνθέτης Ennio Morricone! Ευτυχώς την απονομή εδώ θα την δείξει ζωντανά το ρωσικό κρατικό κανάλι Perviy Kanal οπότε θα την δω, όχι όπως στην Ελλάδα που τρέχω κάθε χρόνο να ψάχνω κάποιον με Filmnet!

Όλοι οι αγαπημένοι μου bloggers έχουν ήδη γράψει 5 πράγματα, ή τους έχει γίνει πρόταση για να γράψουν. Σκέφτηκα προς στιγμήν να ξανακαλέσω (5 φορές μάλιστα) την zoi20, δηλαδή θα έπρεπε να γράψει 25 πράγματα! Αλλά έχω τις καλές μου, οπότε δεν το κάνω, τη γλύτωσε!